Támogatási lehetőség a koronavírus elleni védekezés érdekében

Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy amennyiben pénzügyi felajánlással támogatni

 

kívánja bárki az önkormányzat veszélyhelyzeti védekezési tevékenységét, azt

 

az alábbi bankszámlára történő átutalással tudja megtenni:

 

 

11738091-15373175

 

 

Kérjük, hogy a közlemény rovatba írják be: „COVID 19”

 

 

A felajánlásokat az önkormányzat kizárólag a koronavírus elleni védekezésre

 

fogja fordítani.

 

 

Segítségüket, együttműködésüket ezúton is köszönjük.

 

 

Balmazújváros, 2020. 03. 22.

 

 

Balmazújváros Város Önkormányzata

 

 

 

 

12/2020. (III. 20.) PM HATÁROZAT - Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása érdekében a 70 éven felüliek ellátása

12/2020. (III. 20.) PM HATÁROZAT

Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása érdekében a 70 éven felüliek ellátása

tárgyában

Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelet 1. § értelmében az élet és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.

A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének feladat- és hatáskörét a polgármester gyakorolja, amelynek alapján a következő határozatot hoztam:

A polgármester a 70. életévüket betöltött, a 46/2020. (III. 16.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdésében foglaltakat, az önkéntes házi karantént vállaló, Balmazújváros közigazgatási területén lakó vagy tartózkodási hellyel rendelkező személyek ellátásáról a Balmazújvárosi Kistérség Humán Szolgáltató Központ által gondoskodik abban az esetben, ha az ellátását hozzátartozója, szomszédja vagy más személy nem tudja biztosítani.

Az ellátás hétköznapokon hetente egyszer alapvető élelmiszerek, hetente egyszer, illetve szükség szerint gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök, kéthetente alapvető tisztálkodó és tisztító szerek megvásárlását és házhoz szállítását jelenti.

Az igényt az 52/370-399, az 52/580-597, vagy a 30/565-2986-os telefonszámokon, vagy a humanszolgalatl @gmail.com e-mail címen kell jelezni az alábbi adatok megadásával név, születési dátum, TAJ szám, lakóhely, tartózkodási hely, telefonszám, e-mail cím, ételérzékenység, diétás étrend szükségessége, az ellátás igénylésének indoka és kezdő dátuma.

Az ellátott az ellátás megkezdésekor köteles a határozat mellékletében szereplő nyilatkozat aláírására.

Az ellátást biztosító az élelmiszereket, tisztálkodó és tisztító szereket az ellátott által összeállított lista alapján szerzi be, de az ellátott nem határozhatja meg a termékek márkáját, illetve a beszerzés helyét. A kért alapvető élelmiszerek ára alkalmanként nem haladhatja meg az ötezer forintot. A házhoz szállítás előre egyeztetett időpontban történik.

Az ellátott az élelmiszercsomagot hetente, az áruk ellenértékét azok megrendelésekor, az ellátást biztosítóval történő egyeztetésekor előre, a helyszínen készpénzben fizeti ki az ellátást biztosítónak, melyről bizonylatot kap.

A  fenti   ellátások  biztosítása  során  közreműködő  személyek  fényképes   igazolvánnyal kötelesek igazolni magukat.

 

 

Mellékletek:
Download this file (12_2020. PM határozat.pdf)12_2020. PM határozat.pdf[ ]733 kB

2020. évi összevezetéses veszettség elleni eboltás ELMARAD

TISZTELT KUTYATULAJDONOSOK!

 

A magyarországi koronavírus járványhelyzetre tekintettel a HB megyei Kormányhivatal Agrárügyi Főosztálya valamint a Magyar Állatorvosi Kamara rendelkezése alapján a

 

2020. évi összevezetéses veszettség elleni eboltás

ELMARAD

A kutyák évenkénti esedékes veszettség elleni oltása állatorvosi rendelőben vagy a kutya tartási helyén továbbra is elvégezhető.

Mindkét esetben kérjük, hogy keressenek minket az alábbi elérhetőségeken!

Dr. Csikos Antal: Báthori u. 11.

+36 20/946-1740

Dr. Csikos Csaba: Árpád u. 17. (rendelő)

+36 30/945-0371

Dr. Huszenicza András: Ady E. u. 45.

+36 30/632-3974

Dr. Bácsi Imre: Bocskai u. 2-4. (rendelő)

+36 70/376-1150

Megértésüket köszönve:

ÁLLATORVOSI SZOLGÁLAT

 

A koronavírus járvány megelőzése érdekében szükséges intézkedésekről a házasságkötési szertartások lebonyolítása tárgyában.

 

A koronavírus járvány megelőzése, a biztonságos munkavégzés megteremtése, valamint a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében-figyelemmel Magyarország Kormánya által 2020. március 11. napján kihirdetett vészhelyzetre az alábbi védőintézkedéseket rendelem el a Balmazújváros Város Önkormányzatának Házasságkötő termében tartott házasságkötési szertartások rendjét illetően:

-    a házasságkötési szertartás alkalmával a szertartáson résztvevők létszámát az
anyakönyvvezető vei együtt 10 főben állapítja meg.

a házasságkötő terem a házasságkötés idejére vehető igénybe, azt a szertartást követően haladéktalanul el kell hagyni,

a szertartásra érkezőknek a termen kívül kell tartózkodnia, amíg az előtte lévő szertartást követően minden olyan helység és eszköz (toll, szék, asztal, kilincs) fertőtlenítésre kerül, melyet használtak,

minden szertartást követően kötelezően szellőztetni kell a házasságkötő termet,

-   szertartást megelőzően a házasulandók és tanúikat büntetőjogi felelősségük tudatában
nyilatkozniuk szükséges arról, hogy a szertartást megelőző 14 napon belül nem tartózkodtak
külföldön, valamint hogy 14 napon belül nem érintkezett olyan személlyel, akinél a fertőzés
gyanúja felmerült vagy hatósági karantén alá helyezték.

Kérem a házasulandókat, hogy a szertartást követő pezsgős koccintástól és gratulációktól tekintsenek el.

Tájékoztatom az érintetteket, hogy a nyilatkozatukkal összefüggésben az Önkormányzat tudomására jutott személyi adataik a mindenkor hatályos GDPR rendelkezés szerint kerülnek kezelésre. A bekért adatok, így különösen az egészségügyi adatok kezelése tekintetében intézkedünk, hogy az Önkormányzat a GDPR 6. és 9. cikke szerinti adatkezelési jogalapoknak is megfeleljen, és az adatokat a járványveszély elmúltával-amennyiben azok kezelése a továbbiakban nem indokolt-törlésre kerülnek.

 

Jelen  utasítás  2020.   március   18.   napjától   lép  hatályba   és   a   rendkívüli   vészhelyzet megszűnéséig marad érvényben.

Balmazújváros, 2020. március 17.


 

Hegedűs Péter                     

polgármester

 

 

Mellékletek:
Download this file (Sminoltatit20031810420.pdf)Sminoltatit20031810420.pdf[ ]430 kB

FELHÍVÁS - üzeletek nyitvatartási idejének bejelentésérl

Bővebben...

NAV - keddi rendkívüli ügyfélfogadás elmarad

Tisztelt Adózók!

A kialakult járványhelyzet miatt a keddi rendkívüli ügyfélfogadás elmarad.

Az ügyfélfogadási rend a szokásos ügymenet szerint történik.

 

Megértésüket köszönjük!

NAV Hajdú-Bihar MEgyei Adó- és Vámigazgatósága

Ügyfélszolgálati rend változás - HHGKFT

 

Ügyfélszolgálati rend változás!!!

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus járvány megelőzése érdekében 2020. március 16. napjától határozatlan ideig ügyfélszolgálatunk csak online felületen, illetve telefonon érhető el.

 

Elérhetőségeink: 

 

email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

#

telefon: +36 52/219-489


 

Megértésüket köszönjük!





 

Hajdúsági Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

 

Polgármesteri rendelkezés - rendkívüli szünet elrendeléséről

Bővebben...

____________________________

Balmazújváros Város
Önkormányzata


4060 Balmazújváros
Kossuth tér 4-5.


Telefon:+36(52)580-102
Fax:+36(52)370-035

Web: www.balmazujvaros.hu

 

 

Copyright © 2021 Balmazújváros. Minden jog fenntartva.
Ma: 2021-11-27 van. PointLink.