Óvodai beíratás

Az emberi erőforrások minisztere - a vészhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre figyelemmel - a 2020/2021. nevelési, illetve tanévre történő óvodai, valamint általános iskolai beiratkozásról szóló 7/2020. (III. 25.) EMMI határozatban (a továbbiakban EMMI határozat) a 2020/2021. nevelési évre történő óvodai beiratkozások vonatkozásában egyedi eljárási szabályokat határozott meg.

A fenti Kormány rendeletre való tekintettel tájékoztatom a szülőket az óvodai beiratkozásra vonatkozóan. A szülő az óvodai beíratást e-mailben (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) és telefonon (06-70/931-0732) is megteheti.

 

A következő adatokat kell megadni:

  • Gyermek neve.
  • Születési hely, idő.
  • Lakcím, ha van tartózkodási hely.
  • Anya és Apa neve.
  • TAJ szám.
  • Egyik szülő telefonszáma.

Április 6-17-ig fogadjuk a telefonon (délelőtti órákban) érkező beiratkozásokat. E-mailben április 2-17-ig.

E-mailben történő jelentkezés esetében is kérjük a fenti adatok megadását.

 

Az egyébként az óvodai beiratkozáshoz szükséges egyéb dokumentumok bemutatása:

  • Születési Anyakönyvi Kivonat.
  • TAJ kártya.
  • Lakcím kártya.
  • Szülő személyi igazolványa.
  • Szülő lakcím kártyája.

A beiratkozáshoz szükséges fenti iratok bemutatására a gyermek első óvodai nevelési napján kerül majd sor.

 

 

 

Balmazújváros, 2020-03-31

 

 

 

                                                                                                                  Tarné Juhász Julianna

                                                                                                                       intézményvezető                          

 

2020. tavaszára meghirdetett „házhozmenő lomtalanítás” elmarad!!!,

 

4220 Hajdúböszörmény Radnóti Miklós 1. sz.

Tel: 52/219-489

e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; web: www.hhgkft.hu

Bővebben...

 

Értesítés!

 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a koronavírus járvány megelőzése érdekében a

 

2020. tavaszára meghirdetett

„házhozmenő lomtalanítás” elmarad!!!,

 

illetve a járványveszély elmúltával egy későbbi időpontban kerül  meghirdetésre.

 

Elérhetőségeink:

email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

telefon: +36 52/219-489

 

Megértésüket köszönjük!

 

 

Hajdúsági Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

 

 

Menetrendi információ

Értesítjük tisztelt utasainkat, hogy

2020. március 30-tól a COVID 19 koronavírus-járvány miatt elrendelt

veszélyhelyzetre való tekintettel a belföldi és nemzetközi vonatok

közlekedésében vasútvonalanként az alábbi változások léptek érvénybe

Támogatási lehetőség a koronavírus elleni védekezés érdekében

Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy amennyiben pénzügyi felajánlással támogatni

 

kívánja bárki az önkormányzat veszélyhelyzeti védekezési tevékenységét, azt

 

az alábbi bankszámlára történő átutalással tudja megtenni:

 

 

11738091-15373175

 

 

Kérjük, hogy a közlemény rovatba írják be: „COVID 19”

 

 

A felajánlásokat az önkormányzat kizárólag a koronavírus elleni védekezésre

 

fogja fordítani.

 

 

Segítségüket, együttműködésüket ezúton is köszönjük.

 

 

Balmazújváros, 2020. 03. 22.

 

 

Balmazújváros Város Önkormányzata

 

 

 

 

12/2020. (III. 20.) PM HATÁROZAT - Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása érdekében a 70 éven felüliek ellátása

12/2020. (III. 20.) PM HATÁROZAT

Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása érdekében a 70 éven felüliek ellátása

tárgyában

Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelet 1. § értelmében az élet és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.

A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének feladat- és hatáskörét a polgármester gyakorolja, amelynek alapján a következő határozatot hoztam:

A polgármester a 70. életévüket betöltött, a 46/2020. (III. 16.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdésében foglaltakat, az önkéntes házi karantént vállaló, Balmazújváros közigazgatási területén lakó vagy tartózkodási hellyel rendelkező személyek ellátásáról a Balmazújvárosi Kistérség Humán Szolgáltató Központ által gondoskodik abban az esetben, ha az ellátását hozzátartozója, szomszédja vagy más személy nem tudja biztosítani.

Az ellátás hétköznapokon hetente egyszer alapvető élelmiszerek, hetente egyszer, illetve szükség szerint gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök, kéthetente alapvető tisztálkodó és tisztító szerek megvásárlását és házhoz szállítását jelenti.

Az igényt az 52/370-399, az 52/580-597, vagy a 30/565-2986-os telefonszámokon, vagy a humanszolgalatl @gmail.com e-mail címen kell jelezni az alábbi adatok megadásával név, születési dátum, TAJ szám, lakóhely, tartózkodási hely, telefonszám, e-mail cím, ételérzékenység, diétás étrend szükségessége, az ellátás igénylésének indoka és kezdő dátuma.

Az ellátott az ellátás megkezdésekor köteles a határozat mellékletében szereplő nyilatkozat aláírására.

Az ellátást biztosító az élelmiszereket, tisztálkodó és tisztító szereket az ellátott által összeállított lista alapján szerzi be, de az ellátott nem határozhatja meg a termékek márkáját, illetve a beszerzés helyét. A kért alapvető élelmiszerek ára alkalmanként nem haladhatja meg az ötezer forintot. A házhoz szállítás előre egyeztetett időpontban történik.

Az ellátott az élelmiszercsomagot hetente, az áruk ellenértékét azok megrendelésekor, az ellátást biztosítóval történő egyeztetésekor előre, a helyszínen készpénzben fizeti ki az ellátást biztosítónak, melyről bizonylatot kap.

A  fenti   ellátások  biztosítása  során  közreműködő  személyek  fényképes   igazolvánnyal kötelesek igazolni magukat.

 

 

Mellékletek:
Download this file (12_2020. PM határozat.pdf)12_2020. PM határozat.pdf[ ]733 kB

2020. évi összevezetéses veszettség elleni eboltás ELMARAD

TISZTELT KUTYATULAJDONOSOK!

 

A magyarországi koronavírus járványhelyzetre tekintettel a HB megyei Kormányhivatal Agrárügyi Főosztálya valamint a Magyar Állatorvosi Kamara rendelkezése alapján a

 

2020. évi összevezetéses veszettség elleni eboltás

ELMARAD

A kutyák évenkénti esedékes veszettség elleni oltása állatorvosi rendelőben vagy a kutya tartási helyén továbbra is elvégezhető.

Mindkét esetben kérjük, hogy keressenek minket az alábbi elérhetőségeken!

Dr. Csikos Antal: Báthori u. 11.

+36 20/946-1740

Dr. Csikos Csaba: Árpád u. 17. (rendelő)

+36 30/945-0371

Dr. Huszenicza András: Ady E. u. 45.

+36 30/632-3974

Dr. Bácsi Imre: Bocskai u. 2-4. (rendelő)

+36 70/376-1150

Megértésüket köszönve:

ÁLLATORVOSI SZOLGÁLAT

 

A koronavírus járvány megelőzése érdekében szükséges intézkedésekről a házasságkötési szertartások lebonyolítása tárgyában.

 

A koronavírus járvány megelőzése, a biztonságos munkavégzés megteremtése, valamint a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében-figyelemmel Magyarország Kormánya által 2020. március 11. napján kihirdetett vészhelyzetre az alábbi védőintézkedéseket rendelem el a Balmazújváros Város Önkormányzatának Házasságkötő termében tartott házasságkötési szertartások rendjét illetően:

-    a házasságkötési szertartás alkalmával a szertartáson résztvevők létszámát az
anyakönyvvezető vei együtt 10 főben állapítja meg.

a házasságkötő terem a házasságkötés idejére vehető igénybe, azt a szertartást követően haladéktalanul el kell hagyni,

a szertartásra érkezőknek a termen kívül kell tartózkodnia, amíg az előtte lévő szertartást követően minden olyan helység és eszköz (toll, szék, asztal, kilincs) fertőtlenítésre kerül, melyet használtak,

minden szertartást követően kötelezően szellőztetni kell a házasságkötő termet,

-   szertartást megelőzően a házasulandók és tanúikat büntetőjogi felelősségük tudatában
nyilatkozniuk szükséges arról, hogy a szertartást megelőző 14 napon belül nem tartózkodtak
külföldön, valamint hogy 14 napon belül nem érintkezett olyan személlyel, akinél a fertőzés
gyanúja felmerült vagy hatósági karantén alá helyezték.

Kérem a házasulandókat, hogy a szertartást követő pezsgős koccintástól és gratulációktól tekintsenek el.

Tájékoztatom az érintetteket, hogy a nyilatkozatukkal összefüggésben az Önkormányzat tudomására jutott személyi adataik a mindenkor hatályos GDPR rendelkezés szerint kerülnek kezelésre. A bekért adatok, így különösen az egészségügyi adatok kezelése tekintetében intézkedünk, hogy az Önkormányzat a GDPR 6. és 9. cikke szerinti adatkezelési jogalapoknak is megfeleljen, és az adatokat a járványveszély elmúltával-amennyiben azok kezelése a továbbiakban nem indokolt-törlésre kerülnek.

 

Jelen  utasítás  2020.   március   18.   napjától   lép  hatályba   és   a   rendkívüli   vészhelyzet megszűnéséig marad érvényben.

Balmazújváros, 2020. március 17.


 

Hegedűs Péter                     

polgármester

 

 

Mellékletek:
Download this file (Sminoltatit20031810420.pdf)Sminoltatit20031810420.pdf[ ]430 kB

FELHÍVÁS - üzeletek nyitvatartási idejének bejelentésérl

Bővebben...

____________________________

Balmazújváros Város
Önkormányzata


4060 Balmazújváros
Kossuth tér 4-5.


Telefon:+36(52)580-102
Fax:+36(52)370-035

Web: www.balmazujvaros.hu

 

 

Copyright © 2024 Balmazújváros. Minden jog fenntartva.
Ma: 2024-04-24 van. PointLink.